نوشته شده توسط : b.gholami

از آنجایی که قاشق به راحتی تا می شود، می توان آن را به محصول وصل کرد یا حتی در درب آن قرار داد (به عنوان مثال، ماست). با توجه به این واقعیت که بسیاری از مصرف کنندگان نگران تأثیرات زیست محیطی هستند و بیشتر بر روی محصولات بدون پلاستیک تمرکز می کنند، این می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد. یکی از مزایای دیگر قاشق کارلو، امکان چاپ است که پیامی ضروری برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.

پیچیدگی ساخت

به لطف شکلی که یک قاشق کاربردی را نشان می دهد، غذا به خوبی در لبه های آن گرفته می شود و سرریز نمی شود. دستورالعمل مونتاژ قاشق در طرح گنجانده شده است. در حال حاضر، محصول ارائه شده اجازه استفاده بی پایان یا طولانی مدت را نمی دهد، به همین دلیل است که در رده محصولات غذایی یکبار مصرف کلاسیک با طول عمر محدود قرار می گیرد.

ماشین کاری، پردازش و جابجایی

محصول به عنوان یک مدل کاربردی محافظت می شود. قاشق ها به صورت ماشینی تا شده به مشتریان تحویل داده می شود. مصرف کنندگان می توانند به راحتی محصول را باز کنند و بلافاصله شروع به استفاده از آن کنند. مونتاژ همچنین مزایای لجستیکی و حفاظتی محصول را تضمین می کند. در حالت تا شده، احتمال آسیب به سازه حداقل است.

مواد

ترکیب هر دو مقوا و پوشش منجر به یک راه حل پایدار هوشمند شده است. این قاشق از الیاف بکر ساخته شده است و بنابراین برای تماس با غذا تایید شده است، در حالی که یک پوشش مبتنی بر آب روی مقوا تضمین می کند که قاشق می تواند به طور ایمن هنگام غذا خوردن استفاده شود.

قاشق کارلو که با همکاری Greiner Packaging International ساخته شده است، کاملاً از مقوا ساخته شده است، کاملاً قابل بازیافت است و به کاهش استفاده جهانی از پلاستیک کمک می کند. با توجه به ممنوعیت کارد و چنگال یکبار مصرف پلاستیکی در اتحادیه اروپا از سال 2021 تا 2022، قاشق یک جایگزین نوآورانه و زیست محیطی است، حتی پس از چاپ و پوشش. به این ترتیب، مصرف کنندگان هنوز هم می توانند این فرصت را داشته باشند که از غذاهای مختلف در حال حرکت لذت ببرند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه بسته بندی قاشق و چنگال کلیک کنید.

 

درباره ما
Packaging یک تولید کننده بین المللی بسته بندی مقوایی با کیفیت و پیچیده در بخش کالاهای لوکس و برند با تاکید ویژه بر صنایع غذایی است. حفظ بالاترین استانداردهای کیفیت و حصول اطمینان از رضایت مشتری اولویت اصلی آن است. Cardbox Packaging از ساختار ناب خود با مکان هایی در اتریش (Wolfsberg و Pinkafeld)، جمهوری چک (Zádveřice) و ایالات متحده (Pittston، PA) بهره می برد. این یک شریک جذاب و متخصص برای بازارهای اروپا و آمریکا، به ویژه در بخش های شیرینی، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی است.





:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: